Barion Pixel
Prin utilizarea site-ului nostru web, sunteți de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor în conformitate cu Politica noastră privind cookie-urile.

Condiții de achiziție (ASZF)

CONDIȚII DE ACHIZIȚIE (ACE)

Bine ați venit la magazinul online al Pepinierei de citrice și palmieri!

Vă rugăm să citiți cu atenție acest document înainte de a vă finaliza comanda, deoarece prin finalizarea comenzii dumneavoastră acceptați conținutul acestor CGV!

Dacă aveți întrebări cu privire la acești Termeni și Condiții, la utilizarea site-ului, la produse, la procedura de achiziție sau dacă doriți să discutați cu noi despre cerințele dumneavoastră specifice, vă rugăm să ne contactați folosind datele de contact furnizate.

Detalii privind furnizorul de servicii:

Numele furnizorului de servicii: CITRUS și PÁLMA SRL.
Adresa furnizorului de servicii.
Numele instanței sau al autorității de înregistrare: Cégbírósága Cégbírósága Győri Törvényszék
Persoană de contact: citrusespalma@gmail.com
Număr de telefon: +36-30/103-22-22
Număr de identificare fiscală: 26733535208
E-mail: citrusespalma@gmail.com
Website: www.citrusespalma.hu

Detalii despre furnizorul de găzduire

Nume: ShopRenter.hu Kft.
Sediul central, locația: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
Contact: 06-1/234-5011 info@shoprenter.hu

Număr de cont bancar :

Detalii pentru transferul bancar intern:
Banca beneficiarului: MBH Bank
Numele beneficiarului: CITRUS és PÁLMA Kft.
Numărul de cont al beneficiarului: 50430017-10012868-00000000

Pentru transfer internațional: HUF
Banca beneficiarului: MBH Bank
Numele beneficiarului: CITRUS és PÁLMA Kft.
Numărul de cont al beneficiarului: IBAN: HU92-50430017-10012868-00000000

Pentru transfer internațional: EUR
Banca beneficiarului: MBH Bank
Numele beneficiarului: CITRUS és PÁLMA Kft.
Numărul de cont al beneficiarului: IBAN: HU52-50430017-10013405-00000000

SWIFT: TAKBHUHB

Termeni și condiții de achiziție

Acești Termeni și Condiții stabilesc drepturile și obligațiile Clientului care utilizează serviciile de comerț electronic furnizate de Shoprenter Kft. (sediul social: 4028 Debrecen, Kassai út 129; număr de înregistrare a societății: 08 09 030948; număr de identificare fiscală: 26733535208) și CITRUS și PÁLMA Kft. (Furnizorul de servicii și Clientul, denumite în continuare în mod colectiv Părțile).

Selecția produselor

Clientul are posibilitatea de a alege și de a comanda produse din Magazin. Clientul poate face clic pe produsul selectat pentru a vizualiza o descriere mai detaliată a produsului. În cazul în care dorește să cumpere un produs, acesta îl plasează într-un coș de cumpărături virtual, făcând clic pe butonul "Adaugă în coș". Făcând clic pe butonul "Vizualizare coș", va găsi produsele adăugate în coș, valoarea totală a facturii și costurile de transport. Aici puteți verifica corectitudinea comenzii dumneavoastră, în special prețurile și cantitățile, pe care le puteți modifica sau corecta după caz. Coșul de cumpărături calculează automat valoarea totală a comenzii.

Trimiteți comanda dvs.

Dacă sunteți mulțumit de cantitatea de produse din coșul de cumpărături, ați verificat suma totală și v-ați decis să le cumpărați, faceți clic pe butonul "Checkout". Veți avea apoi opțiunea de a alege dacă doriți să vă înregistrați ca și client existent, să vă înregistrați ca și client nou sau să cumpărați fără să vă înregistrați. Dacă ați cumpărat anterior în magazinul nostru, vă rugăm să introduceți adresa de e-mail și parola pe care le-ați folosit atunci când v-ați înregistrat anterior. Dacă doriți să vă înregistrați ca și client nou, introduceți detaliile cumpărăturilor dumneavoastră, care vor fi stocate în sistem și va trebui să vă conectați doar data viitoare când veți face cumpărături. Pentru cumpărături fără înregistrare, introduceți adresa de facturare și de expediere. În continuare, alegeți metoda de livrare (livrare personală, serviciu de curierat GLS) și metoda de plată (ramburs, card de credit, sold Barion, transfer bancar) care vi se potrivește cel mai bine. Dacă sunteți de acord cu conținutul comenzii, faceți clic pe butonul "Comandă" pentru a trimite comanda.

Prin plasarea unei comenzi, utilizatorul recunoaște că, în conformitate cu § 15 din Hotărârea Guvernului 45/2014 (26.II.) și alte condiții (de exemplu, § 20), comanda creează o obligație de plată.

Prețuri

Prețurile noastre sunt prețurile de listă valabile la momentul comenzii, pe care le găsiți lângă produse în magazinul online. Prețurile sunt prețuri brute, TVA-ul este inclus, dar aceste prețuri nu includ costurile de livrare. Costul de livrare este inclus în procesul de verificare înainte de finalizarea comenzii și, de asemenea, în Termenii și condițiile de achiziție. În cazul unei erori sau al unei omisiuni în ceea ce privește produsele sau prețurile din magazinul online, ne rezervăm dreptul de a face corecții. În acest caz, vom informa clientul cu privire la noile detalii imediat ce eroarea este detectată sau modificată. Cumpărătorul poate apoi să confirme din nou comanda sau oricare dintre părți poate renunța la contract.

Prelucrarea comenzilor

Comenzile vor fi procesate în termen de 48 de ore.

Posibilitatea de a corecta erorile de introducere a datelor

Aveți posibilitatea de a corecta erorile de introducere a datelor înainte de a apăsa butonul "Comandă".

Confirmare

Toate comenzile vor fi confirmate prin e-mail. Acest lucru înseamnă că, după plasarea comenzii, veți primi un e-mail automat de confirmare a primirii comenzii și (ulterior) un e-mail cu data de livrare preconizată. Dacă aveți nevoie să ne contactați telefonic, vă rugăm să apelați serviciul clienți sau oricare dintre numerele de telefon din e-mail.

Condiții de plată

În magazinul nostru puteți plăti prin transfer bancar, card de credit și ramburs. În acest din urmă caz, prețul de achiziție integral, inclusiv costurile de livrare, trebuie plătit în numerar la persoana care efectuează livrarea la primirea transportului.

Plățile online cu cardul de credit se efectuează prin sistemul Barion. Detaliile cardului de credit nu sunt transmise comerciantului. Furnizorul de servicii Barion Payment Zrt. este o instituție supravegheată de Banca Națională a Ungariei, cu numărul de licență H-EN-I-1064/2013.

Livrare

Livrarea articolelor se realizează prin serviciul de curierat GLS. Termenul de livrare a produsului va fi explicat de către magazinul online în timpul procesului de achiziție și va fi inclus în e-mailul de confirmare. Veți putea aranja o oră de livrare sunând la numărul de telefon furnizat în e-mailul de confirmare.

Metode de livrare:
Timp de livrare: până la 30 de zile lucrătoare.

30 de zile:

Limite de greutate (kg) Costul net (Ft)
0 - 10 kg Livrare prin curier (kg) 1 259 Ft
10.0001 - 20 kg 1 338.58 Ft
20.0001 - 30 kg 2 000 Ft
30.0001 - 40 kg 3 300 Ft
40.0001 - Cereți o ofertă individuală

Livrare personală: la cost.

Expediere/livrare colete: pentru produsele aflate în stoc, livrarea comenzii în termen de 1-7 zile lucrătoare de la data comenzii!

! IMPORTANT !

Vă rugăm să rețineți că plantele sunt expediate prin curierat în zilele de luni-marți-miercuri-joi, pentru a reduce la minimum timpul petrecut în depozitul curierului și în portbagajul vehiculelor de livrare, în căldura verii sau în frigul iernii. Astfel se evită deteriorarea plantelor, care pentru noi are prioritate față de viteza de livrare. Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare.

Pentru comenzile din străinătate, plata se face numai în avans. Vă rugăm să solicitați costurile de expediere folosind una dintre datele de contact din meniul de contact.

Nu suntem în măsură să procesăm comenzi separate ca un singur colet.

Mărfurile comandate în magazinul nostru sunt livrate prin curierul GLS. Compania va vizita clientul de 2 ori și va încerca să livreze personal coletul în COD. La prima încercare nereușită, clientul va lăsa un mesaj cu datele sale de contact, astfel încât să poată contacta curierul sau serviciul clienți pentru a aranja următoarea livrare. După a doua încercare nereușită, GLS ne va returna coletul, iar CITRUS și PÁLMA Ltd. va trebui să suporte costurile de expediere ca pierdere.

În unele cazuri, este posibil ca operatorul de transport să nu poată găsi destinatarul coletului sau ca destinatarul să nu se afle la locul specificat sau să nu fi primit notificarea. În astfel de cazuri, vă rugăm să raportați acest lucru serviciului nostru pentru clienți și vom reexpedia coletul și vom factura din nou cheltuielile de expediere. În cazul în care primiți un colet înapoi de la aceeași adresă de mai multe ori, vom anula automat comenzile ulterioare și vom livra la adresa dvs. numai după ce valoarea bunurilor a fost plătită prin transfer bancar.

Vă rugăm să verificați dacă coletul nu este deteriorat la primire. În cazul în care coletul este deteriorat și nu este însoțit de un raport de deteriorare completat de către curier, vă rugăm să nu ridicați coletul.

În cazul unei posibile lipsuri, trimiteți raportul completat de curier și vom înlocui imediat articolul lipsă. Pentru a valida orice alte reclamații/ probleme de garanție, vă rugăm să păstrați factura și bonul de livrare care confirmă plata.

În cazul în care bunurile comandate nu mai sunt pe stoc, CITRUS și PÁLMA SRL își rezervă dreptul de a renunța la contract.

Anularea livrării

În cazul în care magazinul online nu reușește să își îndeplinească obligațiile contractuale deoarece bunurile specificate în contract nu sunt disponibile sau nu este în măsură să furnizeze serviciul comandat, acesta este obligat să informeze clientul în consecință. Magazinul online nu încheie contracte cu minorii. Prin acceptarea termenilor și condițiilor de vânzare, clientul declară că este major.

Retragerea de la cumpărare în cazul achiziției de plante vii:

Perioada generală de retragere de 14 zile nu se aplică în cazul plantelor vii. Nu există nicio posibilitate de retragere sau de returnare [punctul 5c din Decretul guvernamental 17/1999 (II. 5.)].

Furnizorul de servicii atrage atenția utilizatorilor asupra faptului că, dacă utilizatorul nu ia în primire produsul (produsele) comandat(e) (indiferent de metoda de plată), utilizatorul se află în situația de încălcare a contractului, exact în conformitate cu prevederile Codului civil. 6:156 (1) din Codul civil.

Acest lucru înseamnă că Furnizorul de servicii va percepe de la Utilizatori costurile obișnuite de ambalare/depozitare (costuri de ambalare pentru fiecare plantă: aprox. 1.500 HUF) și costurile de livrare (retur) pentru produsul (produsele) în conformitate cu regulile procedurii "fără comandă".

Furnizorul de servicii atrage atenția Utilizatorilor asupra faptului că, pentru a pune în aplicare creanțele legale care decurg din cele de mai sus, Furnizorul de servicii va utiliza asistența unui administrator de creanțe și/sau a unui avocat, iar Utilizatorul va fi responsabil pentru plata oricăror alte costuri (legale) (inclusiv taxele pentru procedura de ordonanță de plată) care decurg din încălcarea contractului.

Vă rugăm să țineți cont de cele de mai sus atunci când comandați plante!

Returnarea produsului

În cazul în care coletul ne este returnat (nu a fost primit, adresa greșită indicată la comandă etc.) și doriți totuși să vă revendicați coletul, vă vom percepe taxa de reexpediție (taxa de livrare pentru comanda inițială din nou) în plus față de prețul coletului anterior.

Clauza de proprietate

Bunurile livrate rămân în proprietatea furnizorului până la plata integrală a prețului de achiziție.

Modificarea sau anularea comenzii

În conformitate cu Legea CVIII din 2001, atunci când se plasează o comandă, software-ul magazinului online al vânzătorului notifică imediat clientul cu privire la faptul că a fost plasată o comandă. Această notificare nu constituie un contract între vânzător și cumpărător! Ea indică doar cumpărătorului că cererea sa de comandă a fost înregistrată de sistemul nostru și transmisă membrului relevant al personalului vânzătorului.

În cazul în care cumpărătorul nu primește această notificare în termen de 48 de ore, obligațiile de ofertare ale cumpărătorului vor fi reziliate.
Vânzătorul îi va oferi cumpărătorului posibilitatea de a-și anula comanda pe cale electronică până la îndeplinirea acesteia. Odată ce comanda a început să fie onorată, cumpărătorul va fi informat prin e-mail și/sau telefonic cu privire la momentul preconizat al onorării și la faptul că comanda a început să fie onorată, după care cumpărătorul va putea să își anuleze comanda doar prin intermediul uneia dintre datele de contact enumerate la rubrica "Contact".

Modificarea ulterioară a comenzii este posibilă numai în scris, prin e-mail(citrusespalma@gmail.com).

Informații privind condițiile contractuale

Achizițiile în magazin sunt posibile prin plasarea unei comenzi în format electronic, așa cum se specifică în prezentele CGC.

Majoritatea serviciilor din magazin sunt disponibile pentru toți utilizatorii, chiar și fără înregistrare. Cu toate acestea, anumite servicii sunt supuse înregistrării (și apoi accesului), la care oricine are dreptul, așa cum se precizează în prezentele CGC. Acest lucru poate fi făcut prin telefon și prin e-mail. Contractul încheiat între părți cu achiziționarea de bunuri în limba maghiară este un contract scris, care este arhivat de către Furnizorul de servicii și păstrat timp de 5 ani de la încheierea acestuia, fiind accesibil ulterior.
Limba de redactare a contractului este limba maghiară.
Furnizorul de servicii nu se supune dispozițiilor niciunui cod de conduită.

Plângeri și proceduri de recurs

Consumatorul poate depune reclamații ale consumatorilor cu privire la produs sau la activitățile Vânzătorului la următoarele date de contact:
Telefon: +36-30/103-22-22
Adresa de internet: www.citrusespalma.hu
E-mail: citrusespalma@gmail.com

Vânzătorul trebuie să se străduiască să efectueze reparația sau înlocuirea în termen de maximum cincisprezece zile. În cazul în care consumatorul nu este de acord cu tratarea reclamației sau dacă nu este posibilă investigarea reclamației, Vânzătorul trebuie să ia imediat act de reclamație și de poziția sa și să furnizeze o copie consumatorului sau să o trimită prin e-mail. Vânzătorul păstrează o evidență a reclamației raportate de consumator și preia produsul, certificat prin chitanță, în cazul unei probleme de garanție.

În cazul în care un litigiu între vânzător și consumator nu este soluționat în timpul negocierilor, consumatorul are la dispoziție următoarele opțiuni de executare silită:

Depunerea unei plângeri la autoritățile de protecție a consumatorilor. În cazul în care consumatorul percepe o încălcare a drepturilor sale de consumator, acesta are dreptul de a depune o plângere la autoritatea de protecție a consumatorilor din locul său de reședință. După ce plângerea a fost examinată, autoritatea va decide dacă va iniția o procedură de protecție a consumatorilor. Autoritatea de protecție a consumatorilor de prim nivel este biroul districtual competent pentru locul de reședință al consumatorului, a cărui listă poate fi găsită la adresa: http://jarasinfo.gov.hu/.

Proceduri judiciare. Clientul are dreptul de a-și executa creanța rezultată din litigiul de consum în fața instanței în cadrul procedurilor civile în temeiul Legii V din 2013 privind Codul civil și al Legii CXXXVI din 2016 privind Codul de procedură civilă. Vă rugăm să rețineți că puteți depune o plângere de consum împotriva noastră. În cazul în care reclamația dumneavoastră în materie de consum este respinsă, aveți, de asemenea, dreptul de a sesiza Consiliul de conciliere de la locul de reședință sau de domiciliu: inițierea procedurii Consiliului de conciliere este condiționată de încercarea directă a consumatorului de a soluționa litigiul cu întreprinderea în cauză. Organismul de conciliere desemnat în cererea consumatorului are competența de a acționa în locul organismului competent, la cererea consumatorului.

Organismul de conciliere are competența de a soluționa litigiile de consum în afara instanței. Sarcina organismului de conciliere este de a încerca să ajungă la un acord între părți în vederea soluționării litigiului de consum și, în cazul în care acest lucru nu reușește, de a se pronunța asupra cazului, pentru a se asigura că drepturile consumatorilor sunt respectate într-un mod simplu, rapid, eficient și ieftin. Organismul de conciliere oferă, la cererea consumatorului sau a întreprinderii, consiliere cu privire la drepturile și obligațiile consumatorului.

Organul de conciliere acționează la cererea consumatorului. Cererea trebuie să fie adresată în scris președintelui comisiei de conciliere: cerința formei scrise poate fi îndeplinită prin scrisoare, telegramă, telex, telefax sau orice alt mijloc care permite destinatarului să stocheze permanent datele care îi sunt adresate pentru o perioadă de timp adecvată scopurilor pentru care au fost destinate și să afișeze datele stocate într-o formă și un conținut neschimbate.

Cererea trebuie să cuprindă
a. numele, reședința sau domiciliul consumatorului,
b. denumirea, sediul social sau locul de desfășurare a activității întreprinderii implicate în litigiul de consum,
c. dacă consumatorul a solicitat înlocuirea organismului de conciliere competent cu organismul de conciliere competent,
d. o scurtă descriere a poziției consumatorului, a faptelor care o susțin și a dovezilor în sprijinul acesteia,
e. o declarație din partea consumatorului că acesta a încercat să rezolve litigiul direct cu întreprinderea în cauză
f. o declarație din partea consumatorului că nu a inițiat proceduri în fața unui alt organism de conciliere, că nu a fost inițiată nicio procedură de mediere, că nu a fost depusă nicio cerere de revendicare sau că nu a fost depusă nicio cerere de ordonanță de plată,
g. o propunere de decizie a comisiei,
h. semnătura consumatorului.

Cererea este însoțită de documentul sau de o copie (extras) a documentului la al cărui conținut se referă consumatorul ca dovadă, în special o declarație scrisă a întreprinderii prin care se respinge reclamația sau, în lipsa acesteia, orice altă dovadă scrisă de care dispune consumatorul că s-a încercat concilierea solicitată.

În cazul în care consumatorul acționează prin intermediul unui reprezentant autorizat, autorizația se anexează la cerere. Întreprinderea are obligația de a coopera în cadrul procedurii de conciliere.

Mai multe informații despre Birourile de conciliere sunt disponibile la: http://www.bekeltetes.hu

Pentru mai multe informații privind birourile de conciliere competente din punct de vedere teritorial, consultați: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Datele de contact ale birourilor de conciliere competente teritorial:

Consiliul de conciliere de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a județului Győr-Moson-Sopron Detalii de contact
Adresă: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Tel.: 06-96-520-217 (în timpul orelor de program),
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekelteto@gymskik.hu
Website: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek&pid=1&mid=8

Platforma online de soluționare a litigiilor

Comisia Europeană a creat un site internet unde consumatorii se pot înregistra pentru a-și soluționa litigiile legate de cumpărăturile online, completând un formular de cerere și evitând astfel procedurile judiciare. Acest lucru va permite consumatorilor să își valorifice drepturile fără a fi împiedicați, de exemplu, de distanță. Dacă doriți să depuneți o plângere cu privire la un produs sau un serviciu cumpărat online și nu doriți neapărat să vă adresați unei instanțe, puteți utiliza instrumentul de soluționare online a litigiilor. Pe portal, dumneavoastră și comerciantul împotriva căruia ați depus plângerea puteți alege împreună organismul de soluționare a litigiilor pe care doriți să îl trateze. Platforma de soluționare online a litigiilor este disponibilă aici: ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

Invaliditate parțială, cod de conduită

În cazul în care o clauză din CCG este viciată din punct de vedere juridic sau ineficientă, celelalte clauze ale contractului rămân în vigoare, iar partea ineficientă sau viciată este înlocuită de dispozițiile aplicabile.

Vânzătorul nu are un cod de conduită în temeiul Legii privind practicile comerciale neloiale.

Procedura în cazul unui preț incorect

Se poate întâmpla ca, de exemplu, din cauza unei erori tehnice, să fie afișat un preț incorect pe site. În cazul unui preț incorect, nu suntem în măsură să acceptăm comanda (oferta dvs.) la prețul incorect și nu suntem obligați să vindem produsul la prețul incorect. Nu se va încheia niciun contract între noi în cazul în care se oferă un preț incorect. Dacă faceți o ofertă la un preț incorect, sistemul o va confirma automat, dar acest lucru nu constituie o acceptare a ofertei de către noi. Dacă faceți o ofertă (plasați o comandă) la un preț incorect, vânzătorul vă va atrage atenția asupra prețului corect și vă poate oferi prețul corect. Nu sunteți obligat să faceți o ofertă și să încheiați un contract la prețul corect comunicat de către Vânzător în locul prețului incorect. Nu se va încheia niciun contract între părți.

Obligațiile consumatorului în caz de retragere sau de reziliere

14 zile de retragere de la cumpărare

Returnarea produsului

În cazul în care consumatorul se retrage din contract în conformitate cu articolul 22 din Decretul Guvernului nr. 45/2014 (26.II.), consumatorul este obligat să returneze produsul imediat, dar nu mai târziu de paisprezece zile de la data retragerii, sau să îl predea vânzătorului sau unei persoane autorizate de către vânzător să preia produsul. Se consideră că returnarea a fost efectuată în termen dacă consumatorul returnează produsele înainte de expirarea termenului.

Costurile de returnare a produsului

Consumatorul suportă costurile de returnare a produsului. Produsul trebuie să fie returnat la adresa vânzătorului. La primirea produsului returnat, dacă acesta este returnat în starea cerută, vânzătorul va rambursa prețul produsului prin transfer bancar. Rambursarea nu se aplică costurilor de transport suportate în momentul achiziției.

Răspunderea consumatorului pentru depreciere

Consumatorul este răspunzător pentru deprecierea rezultată din utilizarea produsului dincolo de utilizarea necesară pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea acestuia.

Garanțiapentru accesorii, garanția produsului, garanție

Această secțiune a informațiilor pentru consumatori a fost elaborată în conformitate cu autorizația prevăzută la articolul 9 alineatul (3) din Decretul guvernamental 45/2014 (II.26.), utilizând anexa 3 la Decretul guvernamental 45/2014 (II.26.).

Garanție

În ce cazuri vă puteți exercita dreptul la o garanție a accesoriilor? În cazul unei prestații defectuoase din partea vânzătorului, puteți solicita o garanție de conformitate din partea vânzătorului, în conformitate cu normele Codului civil.

Ce drepturi aveți în cadrul cererii de garanție?

Puteți, la alegere, să formulați următoarele pretenții:

Puteți solicita repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care una dintre aceste revendicări este imposibilă sau ar impune vânzătorului costuri suplimentare disproporționate în comparație cu orice altă revendicare. În cazul în care nu ați solicitat sau nu ați putut solicita repararea sau înlocuirea, puteți solicita o reducere proporțională a prețului sau puteți solicita repararea sau înlocuirea defectului pe cheltuiala vânzătorului sau, în ultimă instanță, puteți rezilia contractul.

Puteți să vă transferați dreptul la o altă garanție, dar veți suporta costul transferului, cu excepția cazului în care acesta a fost justificat sau dacă vânzătorul a oferit un motiv în acest sens.

Care este termenul în care trebuie să vă exercitați dreptul de garanție accesorie?

Trebuie să anunțați defectul imediat ce este descoperit, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea acestuia. Cu toate acestea, trebuie să rețineți că nu puteți solicita despăgubiri pentru un defect după termenul de prescripție de doi ani de la data executării contractului.

Împotriva cui puteți formula o reclamație?

Vă puteți exercita drepturile împotriva vânzătorului.

Care sunt celelalte condiții de exercitare a drepturilor dumneavoastră?

În termen de șase luni de la data executării contractului, dreptul dvs. de a solicita despăgubiri în temeiul garanției vânzătorului nu este supus altor condiții decât notificarea defectului, cu condiția să dovediți că bunurile sau serviciile au fost furnizate de vânzător. Cu toate acestea, după șase luni de la data executării, veți avea sarcina de a dovedi că defectul pe care l-ați descoperit exista la momentul executării.